woensdag 2 maart 2011

Tot de volgende?!

Dit is dus de buitenkant van mijn stageplaats. Ik ben heel tevreden over de laatste twee weken. De sfeer tussen de collega's was enorm goed, dus het was een leuke omgeving om in te werken. Er was ook geen enorme werkdruk. En hoewel ik de eerste week bijna niets dan administratief werk moest doen kon ik de tweede week veel vaker op de baan. Ik mocht twee sportdagen meedoen en twee woensdagnamiddagen. Ik heb alleen maar eerste en tweede leerjaars begeleid en dat ging heel vlot. Het was echt aangenaam om met hen te werken en je kreeg er veel vriendschap van terug. Een keer heb ik ook gedragsgestoorden moeten begeleiden, dat was wel een stukje moeilijker. Ik heb veel bijgeleerd de laatste twee weken. Niet alleen over hoe met kinderen om te gaan, maar ook hoe het is om te werken. Ik ben blij dat we deze kans krijgen van het school!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten